Tilaus- ja sopimusehdot

Osuuskunta Lilith
lilith@lilith.fi

Tilaus- ja sopimusehdot

Voimassa 19.11.2018 alkaen

Verkkokauppa

Osuuskunta Lilith (1083883-5) myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä. Checkout on turvallinen maksutapa. Checkoutilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Tiliotteella maksun vastaanottajana lukee Checkout Finland. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Checkout Finland Oy
Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere
Y-tunnus 2196606-6
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00 €/min+pvm)
Ma–su klo 6–23 (paitsi juhlapyhinä)

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Postitettavien tuotteiden toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen maksutapahtumaa. Kurssimaksuilla ei ole toimitusmaksua.

Toimitusaika
Maksettu kurssi on vahvistus osallistumiselle. Lilith pidättää oikeuden peruuttaa kurssi/tunti tai siirtää sen ajankohtaa. Mikäli tunti peruuntuu kokonaan tai siirtyy siten, että ilmoittautuneella ei ole mahdollista osallistua tunnille uutena ajankohtana, jo maksettu osallistumismaksu palautetaan.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Mikäli kuitenkin perut osallistumisesi alle 14 vuorokautta ennen kurssin alkamista, veloitetaan koko maksu. Voit hankkia itsellesi korvaavan osallistujan. Vain kurssin hinta palautetaan. Peruuta tilaus sähköpostilla lilith@lilith.fi. Liitä mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:
Osuuskunta Lilith
Rihkamakatu 4 A
06100 Porvoo
yhteydenotot:
lilith@lilith.fi

Ongelmatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. Eurooppalaisella kuluttajalla on lisäksi oikeus ODR-foorumin kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.